Vitamin Semulajadi Shaklee... Terbaik untuk Semua!


Sebelum ni saya selalu mencari2 supplement yg sesuai utk kegunaan saya seisi keluarga. Tapi kini, pencarian tu berakhir apabila saya bertemu dgn Shaklee. Rangkaian produknya yg lengkap utk semua disamping keberkesanannya membuatkan saya berpuashati utk terus menggunakannya. Utk anda yg masih lagi tercari2 dan belum berjumpa dgn vitamin yg sesuai utk anda, apa kata anda baca perkongsian saya hari ini . Mungkin apa yg anda cari ada di sini.


Anda mencari vitamin/ makanan tambahan?
Tahukah anda, pada 1915,Dr Shaklee telah mencipta multivitamin pertama didunia dan pencuci terbaik (Basic H) hasil daripada gabungan ciptaan sains dan alam semulajadi..
Shaklee telahpun 55thn berada di pasaran.. Bagi saya, memilih jenama ini merupakan langkah bijak... a right start to a good nutrition..

Cuba lihat senarai vitamin vitamin semulajadi Shaklee di bwh ini..
Mungkin yang anda cari ada disini...
__________________________________________________________
3 perkara yang anda perlu yakini apabila memilih jenama tertua ini... Iasentiasa selamat, berkesan dan semulajadi (mesra alam)

Jika ada yg berminat utk mencuba vitamin/ produk Shaklee ni, anda bolehlah hubungi saya di 019-9637472 ataupun email ke anishaklee@gmail.com. Dan anda boleh dptkannya pada harga diskaun yg cukup2 istimewa. Saya juga akan berikan jadual mkn&tips ekslusif yg berkaitan , konsultasi percuma berterusan (after sales service)dan anda juga layak dijemput ke group ekslusif tertutup diFB.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...