Vitamin Shaklee Untuk Anak-anak.

Saya begitu prihatin soal pendidikan anak2. Dan saya juga begitu mengambil berat dgn tahap kesihatan dan perkembangan anak2 saya. Sebab itulah saya cuba memastikan mereka mendapat zat yg secukupnya dlm pemakanan harian mereka supaya perkembangan mereka tidak terganggu. Tapi sebenarnya agak mustahil kanak2 yg tengah membesar dan lasak ni dpt seimbangkan pemakanan diorang. Tambah2 lagi anak saya yg agak cerewet dan memilih makan...
Tapi sekarang ni saya dah tak perlu pening2 kepala lagi sebab saya dah ada supplement shaklee utk anak2 saya. Setelah saya mencuba supplemen Shaklee ni, bukan saja saya berpuashati dgn hasilnya... malah anak2 juga cukup2 gemarkannya. Jangan ingat Shaklee ni hanya utk org dewasa saja ya. Sebenarnya ia lengkap utk kegunaan seisi keluarga mengikut tahap kesihatan masing2.
Malam ni saya tak nak cerita pasal vitamin lain. Tapi saya nak cerita pasal vitamin yg menjadi kegemaran anak2 saya kat rumah ni.

Inilah supplement Shaklee yg menjadi kegemaran anak2 kat rumah ni.

1) Mealshake.
Ini adalah info bg yg ingin tahu apa itu mealshake:
  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting yg diperlukan utk kanak-kanak membesar.
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • Dpt membantu menambah selera makan anak2
Tiap-tiap pagi anak2 saya tak pernah miss minum milo campur dgn 1 sudu teh mealshake ni. rasanya sedap... baunya yg seakan2 aiskrim vanila sudah cukup membuatkan kanak2 menggemarinya. Papanya sendiri kadang2 tumpang minum mealshake ni dgn anak2 ^o^.

2) Vita-Lea for Children.
Ianya lengkap dengan nutrien dan mineral yang diperlukan anak. Membantu penyerapan nutrien dari makanan. Boleh diselang seli dengan Meal Shakes.

3) Chewable Vita C
Ianya dpt membantu anak menguatkan sistem imum dam melawan penyakit dan bersifat anti oksida.

4) Omega Guard.
Ia adalah supplemen fish oil yang membantu perkembangan otak anak. Tidak perlu diambil setiap hari, cukup sekadar 2-3 kapsul seminggu.

Alhamdulillah. Pencarian supplement yg sesuai utk anak2 sebelum ini nampaknya dahpun berakhir. Sebabnya skrg ni saya betul2 berpuashati dgn hasil yg kami dpt dari pengambilan supplement Shaklee ini utk kegunaan saya seisi keluarga. InsyaAllah...takkan tukar2 lagi lepas ni.

Kalau selama ini kita mampu belikan anak2 mainan dan pakaian yg mahal2, apa salahnya kita peruntukkan sedikit budget kita tu utk belikan supplement utk kesihatan anak2. Pelaburan yg sedikit ini mampu memberikan kesihatan yg berpanjangan utk anak2 kita. Renung2kanlah.

Sekiranya anda juga berminat utk berikan pada anak2... anda boleh hubungi saya di email anishaklee@gmail.com ataupun sms ke 019-9637472 utk konsultasi percuma dan harga diskaun istimewa.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...